شناگر و امدادگر ایرانی ركورد گینس را شكست
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز شنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، ' محمد حسین كبادی ' امدادگر و شناگر ایرانی در اجرای طرح ملی شنای طول خلیج فارس، این مسافت را در مدت 68 روز شنا كرد.

براساس این گزارش، كبادی كه مسوول پایگاه های امداد و نجات دریایی هلال احمر است، شنای خود را با پیام ' صلح و نوع دوستی ' 68 روز پیش از جزیره هرمز آغاز كرده است.

به گزارش ایرنا، در این پروژه یك گروه 25 نفره متشكل از گروه های فنی، پشتیبانی و گروه پزشكی، كبادی را همراهی می كنند و مستندات كامل روند اجرای این طرح از ابتدا تا انتها را برای ثبت در كتاب ركوردهای جهانی 'گینس ' ارسال خواهند كرد.

براساس این گزارش، طرح ملی شنا در آب های آزاد خلیج فارس، یك طرح ملی و با هدف مبارزه با تهاجم فرهنگی بیگانگان نسبت به كمرنگ و یا محو كردن نام خلیج فارس و تغییر آن با نام های جعلی در نقشه های جغرافیایی، مكاتبات، ادبیات سیاسی و اذهان عموم مردم جهان است.

كبادی با شنا و عبور از جزیره هرمز، جنگل‌های حرا، اسكله باسعیدو، بندر گنگ و لنگه، بندر آفتاب و اسكله جواد الائمه ( ع )، بندر پارسیان ' گاو خونی ' و منطقه ویژه انرژی پارس ' عسلویه '، بندرهای سیراف، كنگان، دیر، خورخان، لاور، شهید جلالی بوشهر، ریگ و گناوه به شنای خود به سمت استان خوزستان و تا كنار اروند كنار ادامه می دهد.

اجتمام**7029 ** 1569**





:: برچسب‌ها: خام , ژاپن ,
:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: